Спінінг, човен. Кубок „Шепельський хижак 2”, 05.12.2010

Соревнования, которые проводит ВОФРС, ФРСУ и другие областные федерации.

Модератор: Vodan

Ответить
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
shanik
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 15 ноя 2010, 22:21
Откуда: м. Луцьк ФРС ВО
Контактная информация:

Спінінг, човен. Кубок „Шепельський хижак 2”, 05.12.2010

#1 Сообщение shanik » 15 ноя 2010, 22:30

На прохання організаторів викладаю:

Положення
про проведення змагання на Кубок „Шепельський хижак 2” (ловля хижої риби спінінгом з човна)


5 грудня 2010 року
Затверджую - Балабух С.О.,
керівник ДП „Фіш” ТзОВ „Феміда-Інтер”

1. Мета та завдання
Змагання проводяться з метою:
- популяризації спінінгової ловлі із човна;
- укріплення здорового способу життя;
- популяризації риболовного спорту;
- підвищення майстерності й удосконалення техніки володіння спінінгом;
- визначення кращих команд, переможців та призерів змагань.

2. Організатори змагань
Загальне керівництво й підготовку організації змагань здійснює ДП „Фіш” ТзОВ „Феміда-Інтер” за підтримки Федерації риболовного спорту Волинської області.

3. Місце та час проведення
Змагання проводяться 5 грудня 2010 року на водоймі у с. Шепель, Луцького району, Волинської області.

4. Учасники змагань
4.1. Змагання командні. Команда складається з 2 учасників.
4.2. До участі в змаганнях допускаються усі бажаючі, які за віком не молодші 18 років.
4.3. Учасники вносять реєстраційні внески, за рахунок яких здійснюються організаційні витрати (30% від загальної суми) та сума комерційного виграшу (70% від загальної суми). Наприклад, при наявності 24 команд учасників призовий фонд складатиме 5000 гривень.
4.4. Сума реєстраційного внеску для команди із 2-х чоловік становить 300 грн.
4.5. Команди вносять внески у такий спосіб:
- повністю у розмірі 300 грн. в день змагання;
- аванс у розмірі 100 грн. до початку тренувань на водоймі, а решту безпосередньо перед початком змагання.
4.6. Учасники змагань подають заявку у такій формі:
- назва команди;
- ПІБ обох учасників команди;
- документ або підтвердження про стан здоров’я учасника;
- учасники підтверджують свою згоду про згідність із правилами змагання.
4.7. Учасники зобов’язані:
- мати із собою рятувальний жилет (або рятувальний круг);
- при бажанні тренуватись на пільгових умовах здійснити авансовий платіж у розмірі 100 грн. до тренувань на водоймі;
- дотримуватися правил поведінки на водоймі та техніки безпеки;
- виконувати вимоги поведінки на водоймах, правил змагань і цього положення, морально-етичних норм поведінки;
- беззаперечно дотримуватись розпоряджень і вказівок суддів;
- при погіршенні здоров’я терміново поставити до відома суддю.
4.8. Кількість учасників на змаганні:
- мінімальна кількість попередньо зареєстрованих команд, за якої проводиться змагання складає 15 команд;
- максимальна кількість команд, за якої проводиться змагання складає 30 команд.

5. Тренування на водоймі.
- тренування дозволене з 22 листопада по 3 грудня 2010 року.
- до тренування допускаються тільки зареєстровані команди, що здійснили авансовий платіж у розмірі 100 грн. із команди, безпосередньо, відповідальній особі на водоймі у с. Шепель - Березі Сергію (067) 802 09 24;
- в разі неявки, чи зняття команди з Кубка авансовий платіж не повертається.
- вартість тренування становить 50 грн. з човна за умовою одного в човні та 75 грн, якщо в човні двоє людей;
- уся піймана риба на тренуванні повинна бути відпущена у водойму. У випадку, якщо риба травмувалась і це загрожує її життю, вона віддається відповідальній особі (сторож, керівник) водойми.

6. Регламент та програма
проведення змагань на 5 грудня 2010 року.
Змагання проводяться в два тури в один день. Тривалість кожного туру – 3 години.

06.30– 07.30 – реєстрація команд;
07.30 – 08.00 – відкриття Кубка, підготовка до старту 1 етапу, вихід на воду;
08.00 – СТАРТ 1 етапу;
11.00 – закінчення 1 етапу;
11.00 – 12.30 – зважування риби, уха, підбиття підсумків 1 етапу.


12.30 – СТАРТ 2 етапу;
15.30 – закінчення 2 етапу;
15.30 – 16.30 – зважування риби, підбиття підсумків Кубка;
16.30 – 17.00 – оголошення результатів, нагородження переможців, урочисте закриття Кубка.
У випадку несприятливих погодніх умов та інших непередбачуваних обставин, можливі зміни до програми Кубка та даного “Положення про проведення Кубка”.

7. Правила змагань

7.1. Акваторією лову є вся водойма в с. Шепель, крім відгороджених буйками заток і прибережної зони (мінімальна відстань до берега – 30 м.)
7.2. Учасники Кубка зобов’язані бути одягнені у рятувальний жилет на період тренування та Кубка на водоймі. У випадку відсутності рятувального жилету чи рятувального круга, учасник не допускається до тренувань та Кубка.
7.3. До зважування приймаються види хижої риби (щука, окунь), спіймані на дозволену приманку. Розмір риби, який береться до заліку: щука – від 35 см, окунь не лімітується. У випадку вилову риби, що не відповідає заявленим параметрам, учасники зобов’язані рибу відпустити.
7.4. У зоні проведення Кубка мають право вільно переміщуватись судді (на човнах), які здійснюють безпосередній контроль.
7.5. Відстань човнів на водоймі не повинна бути меншою 30-ти метрів один від одного.
7.6. Дозволяється використання тільки штучних приманок. Для лову на м’які приманки дозволяється застосовувати гачки з тягарцем, закріпленим жорстко або шарнірно, або ж без тягарця. Приманки можуть бути оснащені не більш як трьома одинарними, подвійними чи потрійними гачками.
7.7. Дозволено зберігати рибу на кукані або в не металевому садку. У випадку вилову учасниками хижої риби понад 3 кг, команда зобов’язується поставити перед фактом суддю. Суддя зважує рибу у присутності команди. Результат заноситься в протокол, після чого риба негайно відпускається у водойму.
7.8. Після сигналу про закінчення етапу риба здається судді на воді. Вихід з рибою на берег-категорично заборонено! Судді зважують спійману рибу на березі в присутності учасників. Результат заноситься в протокол та підтверджується підписами одного з членів команди та судді. Жива риба відпускається у водойму.
7.9. Учасники мають право використовувати електродвигуни, ехолоти, погоджені із головним суддею. Інші засоби – заборонені.
7.10. Тролінг, прямовисне блешніння, дроп-шот, каролінська оснастка та інші рознесені оснастки – заборонені.
7.11. У випадку порушення одного із зазначених правил суддя приймає рішення про попередження чи дискваліфікацію команди з Кубка. При цьому сума реєстраційного внеску не повертається.

8. Підбиття підсумків змагань та визначення переможців
8.1. Підбиття підсумків робиться на основі протоколів суддівської колегії, згідно правил змагань
8.2. Переможці та призери визначаються в командному заліку:
- команда переможець (1 місце) отримує 50% від суми призового фонду;
- команда, що зайняла 2 місце отримує 24% від суми призового фонду;
- команда, що зайняла 3 місце отримує 14% від суми призового фонду;
- учасник, що ловить найбільшу щуку отримує 6% від суми призового фонду;
- учасник, що ловить найбільшого окуня отримує 6% від суми призового фонду.
Приклад: при призовому фонді 5000 гривень (24 команди) приз за перше місце складе 2500 гривень, за друге – 1200 гривень, за третє – 700 гривень, за найбільших риб – по 300 гривень.
8.3. В командному заліку переможці визначаються за найменшою сумою місць зайнятих командою протягом 2-х турів. За рівних результатів команд до уваги береться загальний командний улов – вага риби, упійманої учасниками команди протягом двох турів.
8.4. Команди з нульовим результатом займають місце, що дорівнює сумі місць всіх команд з нульовим результатом ділене на їх кількість (наприклад, загальна кількість команд в зоні 10, з них 3 команди з нульовим результатом – всі вони займають 9 місце: 8+9+10=27/3=9.

9. Суддівська колегія та головний суддя.
9.1. Суддівська колегія складається із трьох чоловік: головного судді та двох лінійних суддів.
9.2. Безпосереднє головування під час змагань здійснює суддя – Береза Сергій Петрович (попередньо дзвонити за тел. (067) 802 09 24).

10. Штрафні санкції та протести:
10.1 Учасники, які свідомо або систематично порушують правила змагань за рішенням суддівської колегії можуть бути зняті зі змагань. Стартові внески порушникам не повертаються.
10.2. Кожний учасник має право подавати протест до суддівської колегії.
Під час змагань учасник повідомляє суддів щодо протесту і викладає його суть в усній формі, а після закінчення змагань зобов’язаний подати його письмово. Протести розглядаються суддівською колегією до затвердження результатів змагань. Рішення щодо протесту приймається голосуванням членів суддівської колегії і є остаточним.

11. Вимоги до заявки.
Заявка на участь подається до 03.12.2010
Телефони для довідок – (067) 802 02 94, Сергій Петрович.

http://www.rybalka.lutsk.ua/forum/viewt ... 8307#p8307

Можливі зміни в розпорядку змагання, просимо слідкувати за оголошеннями.

Ответить