Мультипликаторная катушка Daiwa PX68-L SPR
- под левую руку
- передаточное число 6.8:1
- заявленный вес 150 г.
- фактический вес 153 г.
- вместительность шпули(PE) 6\100m
Катушка позиционируется Дайвой как революция для мелких приманок. Получила необычайную популярность несмотря на высокую цену. Вместо магнитного тормоза катушка оснащена центробежным тормозом только с двумя грузиками (пластмассовыми насадками (фото 2), в комплекте иду пара грузиков меньшего и большего размеров. Грузики можно снять вообще, тогда катушка относительно хорошо бросает очень мелкие приманки, при максимальном размере грузиков катушка начинает лучше бросать более крупные приманки. Как мне показалось катушка предназначена для ловли на коротке до 20-25 м, на неогруженные приманки. Катушка отлично кидает парусящие приманки. Идеальная подгонка деталей, красивый внешний вид, катушка очень хорошо ложится в руку. Катушка, не смотря на легкость и позиционирование ее как ультралайтовой, обладает довольно мощным фрикционом, который при затянутом положении не сдает леску рыбине в 4 кг., к тому же фрикцион обладает довольно плавной регулировкой.
Плюсы:
- малый вес
- отсутствуют люфты
- хороший фрикцион
Минусы:
- дорого
оценка 7 из 10
Мультипликаторная катушка Daiwa PX68-L SPR
Модератор: Ярико
Мультипликаторная катушка Daiwa PX68-L SPR
Последний раз редактировалось Ярико 22 янв 2013, 12:31, всего редактировалось 1 раз.
Теж маю такий агрегат, брав для воблерів 50-80 мм та під софт-пластік без огрузки або із малою огрузкою. Із міношками працює дуже добре на вудлищі із реальним тестом до 18 г. Думаю, що для дрібних мінох 40-50 (можливо до 60) мм потрібне вудлище з тестом до 10,5 г - буде комфортно (але такими дрібними воблерами я уже не ловлю). Неогружена і огружена резина летить добре.
Пишу з досвіду десятка рибалок.
Центробіжний тормоз. Спочатку працював на середнього розміру грузах, потім перейшов на найменші. Гальмують відмінно. Працював і з шнурком (варівас №1 - 0,165 мм), і з флюром (куреха, сегуар 4 лб).
Із субєктивних вражень - краще підходить для парусящих приманок.
Фрикціон працює дуже добре. Катушка, при малій масі, справляє враження достатньо міцної, функціональної і робочої штукенції,
Джига (нормально огружена) або воблер із системою дального забросу летять з неї не найкращим чином (це зрозуміло, вона конструювалась під інші задачі). Мабуть, підтримаю стереотипну думку, що для таких приманок - краще магнітні гальма та більший діаметр шпулі.
В цілому, купивши PX 68 Liberto Pixy SPR я отримав те, що очікував. Зараз заморочуюсь бланком з тестом до 10,5 г, з mod-fast строєм, який хочу користувати, як універсал.
Оцінка балів 9 з 10. Півбала знижую за ціну і півбала за непідходящу роботу із непарусящими приманками (а може це мої руки?.. )
Пишу з досвіду десятка рибалок.
Центробіжний тормоз. Спочатку працював на середнього розміру грузах, потім перейшов на найменші. Гальмують відмінно. Працював і з шнурком (варівас №1 - 0,165 мм), і з флюром (куреха, сегуар 4 лб).
Із субєктивних вражень - краще підходить для парусящих приманок.
Фрикціон працює дуже добре. Катушка, при малій масі, справляє враження достатньо міцної, функціональної і робочої штукенції,
Джига (нормально огружена) або воблер із системою дального забросу летять з неї не найкращим чином (це зрозуміло, вона конструювалась під інші задачі). Мабуть, підтримаю стереотипну думку, що для таких приманок - краще магнітні гальма та більший діаметр шпулі.
В цілому, купивши PX 68 Liberto Pixy SPR я отримав те, що очікував. Зараз заморочуюсь бланком з тестом до 10,5 г, з mod-fast строєм, який хочу користувати, як універсал.
Оцінка балів 9 з 10. Півбала знижую за ціну і півбала за непідходящу роботу із непарусящими приманками (а може це мої руки?.. )
Кращий човен - зі шкури браконьєра, татуюваннями всередину.